ورزشی

  |  

فدریکو برناردسکی دیگر بازیکن مصدومی که اردوی تیم ملی ایتالیا را ترک می کند

هافبک ایتالیایی تیم یوونتوس در اردوی تیم ملی ایتالیا دچار آسیب دیدگی شد و احتمالا تا دو هفته دیگر نمی تواند برای راه راه پوشان تورین به میدان برود.

تیم ملی ایتالیا در بازی های انتخابی جام جهانی 2022 با مشکلاتی زیادی دست و پنجه نرم می کند، از مصدومیت بازیکنان این تیم تا صعود نکردن مستقیم به جام جهانی قطر، همگی عواملی است که کار را برای روبرتو مانچینی بسیار سخت کرده است.

حال یکی دیگر از بازیکنان این تیم یعنی فدریکو برناردسکی نیز در جریان بازی دوشنبه شب مقابل ایرلند شمالی، از ناحیه کشاله ران دچار کشیدگی و مجبور به ترک اردوی تیم ملی ایتالیا شد تا به تورین و کادر پزشکی تیم یوونتوس برای انجام معاینات بیشتر بازگردد.

آزمایشات و عکسبرداری های انجام شده از برناردسکی، پارگی جزئی را در ناحیه عضلات ران پای راست نشان می دهد و حداقل زمانی که پزشکان برای بهبودی او اعلام کرده اند، 2 هفته می باشد.

همچین تیم یوونتوس در دو هفته ی آتی بازی های بسیار مهمی را در پیش دارد، در رقابت های سری آ، مقابل لاتزیو و در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف تیم چلسی برود. نتیجه بازی برابر چلسی می تواند تعیین کننده صعود یوونتوس به مرحله یک هشتم نهایی در رتبه اول یا دوم گروهش باشد.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved