ورزشی

  |  

غیبت مهاجم فرانسوی کهکشانی ها در بازی برابر اینتر !

تیم رئال مادرید در آخرین بازی مرحله گروهی اش در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در برابر تیم اینتر، کریم بنزما را در اختیار نخواهد داشت.

در جریان بازی های هفته شانزدهم رقابت های لالیگا بود که تیم رئال مادرید به مصاف رئال سوسیه داد رفت و در همان دیدار و در دقیقه 16 بازی، مهاجم فرانسوی کهکشانی ها یعنی کریم بنزما دچار مصدومیت شد. کادر پزشکی باشگاه رئال مادرید در چند روز گذشته نیز وضعیت او را تحت نظر داشتند اما به گفته پزشکان او به بازی برابر اینتر نخواهد رسید و حتی امکان دارد بازی بعدی لیگ لالیگا که دربی شهر مادرید است را نیز از دست بدهد.

مصدومیت این مهاجم سبب شد تا کارلو آنچلوتی به اجبار کریم بنزما را از ترکیب اصلی امشب در بازی مقابل اینتر بیرون بکشد و به جای او لوکا یوویچ را جایگزین کند. شاگردان آنچلوتی امشب ساعت 23:30 به وقت تهران باید در آخرین مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینتر بروند و اگر می خواهند به عنوان صدرنشین گروه D به مرحله بعدی صعود کنند باید مقابل نراتزوری به پیروزی برسند.

مهاجم فرانسوی کهکشانی ها در سال 2021 به عنوان بهترین گلزن این تیم شناخته می شود چرا که بنزما در 46 بازی موفق به زدن 35 گل شده است.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved