ورزشی

  |  

عدم رضایت مدیر ورزشی تیم پاری سن ژرمن از دعوت شدن مسی به تیم ملی آرژانتین !

در پی دعوت شدن ستاره آرژانتینی پاریسی ها به اردوی تیم ملی کشورش، باشگاه پاری سن ژرمن و به ویژه مدیر ورزشی این تیم مخالفت و اعتراضات خود را نیز بیان کردند.

لیونل مسی پس از جدا شدن از بارسلونا و ورودش به پاری سن ژرمن، روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و اکنون هم به دلیل آسیب دیدگی که از ناحیه زانوی چپ برای او در بازی مقابل لایپزیگ (مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا) پیش آمده موفق به حضور در بازی های اخیر تیمش از جمله آخرین بازی آنها برابر بوردو نیز نشده است.

اما ظاهرا سرمربی تیم ملی آرژانتین، ستاره پاری سن ژرمن را برای حضور در دو بازی آتی در مرحله انتخابی جام جهانی که برابر تیم های برزیل و اروگوئه می باشد، به اردوی آلبی سلسته دعوت کرده و نام او را در لیست بازیکنان قرار داده است. از طرفی مدیر ورزشی تیم پاری سن ژرمن از این وضعیت خوشحال نیست و دعوت شدن مسی را کاملا بی دلیل خطاب کرده است.

در واقع لئوناردو بارها به صورت کنایه در رابطه با تعداد بازی های کمتر این ستاره آرژانتینی در تیم باشگاهی اش نسبت به تیم ملی اش، اشاره ای داشته و ابراز نارضایتی کرده است. وی در رابطه با این دعوت هم چنین اظهار نظر کرده : به نظر من کار درستی نیست برای بازیکنی که در دوران مصدومیت است و آمادگی کافی برای بازی در تیم باشگاهی اش را نیز ندارد، مجوز حضور در اردوی تیم ملی را صادر کرد چرا که نه تنها با مخالفت من و باشگاه همراه است بلکه نیازمند بررسی شرایط بازیکن و تیم ها با فدراسیون بین المللی فوتبال نیز می باشد.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved