اقتصاد

  |  

ضرر 10 تریلیون دلاری ویروس کرونا به اقتصاد جهان !

طبق صحبت های ریاست اتاق حساب های روسیه که اخیرا انجام شده، آسیب های اقتصادی در سراسر جهان ناشی از شیوع ویروس کرونا از 4 تریلیون دلار بالاتر رفته و نزدیک به 10 تریلیون دلار شده است.

در طی یک سخنرانی تصویری که برای افراد حاضر در مجمع بین المللی شهرداری های کشورهای بریکس انجام شد، رئیس اتاق حساب های روسیه یعنی الکسی کودرین اعلام کرد : براساس برآورد های انجام شده تا به امروز ضرر و زیان هایی که توسط همه گیری ویروس کرونا به اقتصادی جهانی وارد شده برابر با 10 تریلیون دلار است که میزان خسارت با افزایش 6 تریلیون دلاری همراه بوده است.

این مقام مسئول همچنین متذکر شد که دنیا و سیستم های بهداشت و درمان کشور ها از آمادگی کامل برای اینگونه شوک های جهانی برخوردار نیستند و همچنین سیستم های حمایت از اجتماع نیز برای اینگونه مواقع آموزش های لازم را دریافت نکرده اند.

وی در ادامه گفت : اکنون بعد از مشاهده این همه گیری، باید تمرکز های لازم را برای آماده سازی این نهاد های دولتی و سازمان های نظارتی در تمامی سطوح را فراهم کنیم تا سیستم های زیرمجموعه آنها نیز ثبات و پایداری مورد نیاز برای مقابله با چنین بحران هایی را دریافت کنند.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved