ورزشی

  |  

صعود بارسلونا به فینال سوپرجام اسپانیا

بارسلونا به سختی توانست رئال سوسیداد را شکست دهد و راهی فینال سوپرجام اسپانیا شود. بارسلونا و رئال سوسیداد نخستین دیدار نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا را چهارشنبه شب برگزار کردند که شاگردان رونالد کوما...

بارسلونا به سختی توانست رئال سوسیداد را شکست دهد و راهی فینال سوپرجام اسپانیا شود.

بارسلونا و رئال سوسیداد نخستین دیدار نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا را چهارشنبه شب برگزار کردند که شاگردان رونالد کومان با پیروزی در ضربات پنالتی به فینال صعود کردند. 

آبی اناری‌ها در غیاب لیونل مسی در نیمه نخست توانستند به گل دست یابند. سانتر آنتوان گریزمان، دی یانگ را در موقعیت گل قرار داد و این بازیکن در دقیقه ۳۹ نتیجه را یک بر صفر کرد. در نیمه دوم دی یانگ در محوطه جریمه هند کرد و داور یک پنالتی به نفع رئال گرفت که اویارسابال در دقیقه ۵۱ نتیجه را یک بر یک کرد. در ادامه تلاش‌های دو تیم برای به ثمر رساندن گل دوم بی نتیجه بود و بازی پس از ۹۰ دقیقه با تساوی به پایان رسید.

در وقت‌های اضافه بارسا و رئال صاحب موقعیت شدند که بهترین فرصت را یانوزای از دست داد. ضربه بازیکن سوسیداد به تیرک برخورد کرد. در این ۳۰ دقیقه توپی از خط دروازه‌ها رد نشد و برنده باید در ضربات پنالتی مشخص می‌شد. رئال سه ضربه نخست خود را از دست داد و دی یانگ برای بارسا نتوانست گلزنی کند اما دمبله و پیانیچ توپشان به گل تبدیل شد. میکل مورینو بالاخره برای سوسیداد گلزنی کرد. گریزمان که می‌توانست آبی اناری‌ها را فینالیست کند ضربه‌اش را به آسمان زد. در ادامه یانوزای گلزنی کرد اما پنالتی ریکی پوچ وارد دروازه شد تا بارسا راهی دیدار نهایی شود. 

دیگر دیدار نیمه نهایی پنجشنبه شب بین رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو برگزار می‌شود. 

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved