ورزشی

  |  

شوک بزرگ طرفدارن و اعضای منچستریونایتد در پی اقدام عجیب سولسشایر !

شرایط فعلی تیم منچستریونایتد بسیار نگران کننده است اما در همین حین، اولگنار سولسشایر هم دست به تصمیم عجیبی زده که بسیار جنجال برانگیز و غافل گیرانه بوده است.

وضعیت در شیاطین سرخ بحرانی است و این تیم روز های سختی را پشت سر می گذارد اما با این حال سرمربی نروژی این تیم تصمیمی را اتخاذ کرده که تعجب و انتقاداتی را به همراه داشته است. اولگنار سولسشایر برای بازیکنان تیم منچستر و خودش یک هفته مرخصی گرفته است !.

اما این اقدام عجیب این مربی نروژی به چه علت است ؟

زمان بازی های مرحله انتخابی رقابت های جام جهانی 2022 فرا رسیده و بازیکنانی که به اردوی تیم ملی شان دعوت شده اند، نمی توانند در تیم باشگاهی خود حضور به عمل بیاورند و همین امر باعث تعطیلی دو هفته لیگ های باشگاهی می شود. اما در این میان بازیکنانی هم وجود دارند که در تیم ملی بازی نخواهند کرد و همچنان باید به تمرینات تیمی خود در باشگاه ادامه دهند. اولگنار سولسشایر دقیقا در همین زمان تصمیم گرفته تا به بازیکنان باقی مانده در باشگاه و خودش به مدت یک هفته مرخصی بدهد که حرکتی بسیار عجیب در این اوضاع بد باشگاه تلقی می شود.

اکنون سرمربی شیاطین سرخ به همراه همسر و فرزندان خود سفری را به نروژی آغاز کرده تا مدتی را دور از فوتبال و دنیای آن باشد که این حرکت سبب شده تا برخی اعضای باشگاه و بازیکنان متعجب شوند و هواداران نیز به انتقاد از این مربی نروژی بپردازند.

منچستریونایتد در بازی های اخیر خود نتایج بسیار ضعیفی را کسب کرده و باید پس از تعطیلی دو هفته ای به مصاف واتفورد در لیگ برتر انگلیس و سه روز بعد از آن هم باید به مصاف ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا برود.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved