اقتصاد

  |  

شرکت فورد آمریکا 775 هزار خودروی شاسی بلند خود را به دلایل نقص فنی فراخواند !

به دلیل وجود مشکلاتی در سیستم تعلیق فورد اکسپلورر این شرکت آمریکایی 775 هزار عدد از این خودرو را فراخواند.

در پی حادثه ای در آمریکای شمالی که باعث شد تا شش نفر آسیب ببینند، شرکت فورد آمریکا فرخوانی را برای 775 هزار خودروی فورد اکسپلورر صادر کرد و اعلام کرد این خودرو به دلیل مشکلاتی در قسمت فرمان و سیستم تعلیق حادثه ساز است.

 

وجود ایراد فنی در سیبک های فرمان این خودرو و گیر کردن آن ها باعث می شود تا راننده کنترل خودرو را نیز از دست بدهد.

این فراخوان مختص خودروهای سال 2013 تا 2017 می باشد که 676152 خودرو در آمریکای شمالی، 59935 خودرو در چین و 38600 خودرو در دیگر مناطق در برمی گیرد.

البته در کنار این فراخوان شرکت فورد آمریکا دو فراخوان دیگر را در آمریکای شمالی نیز داشته است که یکی از آن ها در رابطه با خودروی سنگین F-350 با موتور 6.7 لیتری می باشد که در سال های 2020 و 2021 تولید شده اند و دیگری مختص خودروی لینکلن اویاتور تولید شده در سال های 2020 و 2021 می باشد.

 

علت این فراخوان ها برای این دو خودرو نیز مربوط به عدم اتصال کامل کابل باتری اعلام شده است که اگر صحت داشته باشد باعث ایجاد آتش سوزی می شوند اما تا به امروز گزارشی در این رابطه و حادثه سازی این دو خودرو دریافت نشده است.

شرکت فورد پس از بازپس گیری خودرو ها آن ها را بررسی کرده و اگر نیاز باشد قطعاتی که دارای نقص هستند را تعویض و سپس تحویل مشتریان خواهد داد.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved