اقتصاد

  |  

شرکت تسلا نرم افزار کمک راننده ی خود را به یک سرویس اشتراکی تبدیل می کند

پیش از این اگر هرکس می خواست که از نرم افزار پیشرفته کمک راننده شرکت تسلا استفاده کند باید مبلغ 10 هزار دلار را یکجا پرداخت می کرد اما این شرکت آمریکایی اکنون قابلیت خرید اشتراک را هم به این نرم افزار آورده و در قبال 199 دلار در ماه شما مشترک این نرم افزار خواهید شد.

شرکت آمریکایی تسلا بر این باور است که نرم افزار پیشرفته کمک راننده (قابلیت رانندگی خودکار کامل) این کمپانی درآمد منظمی را برای این شرکت ایجاد می کند و از حالا به بعد و با آمدن سرویس اشتراکی برای این نرم افزار شرایط برای مشتریانی که می خواهند از ویژگی های گران قیمت این سرویس از جمله تغییر مسیر در بزرگراه ها و کمک به پارک خودرو استفاده کنند راحتر خواهد شد.

اما با این وجود این شرکت آمریکایی که خودروهای الکتریکی تولید می کند گفته که در حال حاضر این ویژگی ها خودروها را تماما خودران نخواهد کرد چرا که باید حتما یک راننده هوشیار در ماشین حضور داشته باشد و دستانش هم بر روی فرمان باشد.

 

اما این قابلیت اشتراکی فعلا در دسترس خودروهای واجد شرایط در ایالات متحده آمریکا می باشد و طبق اطلاعاتی که در سایت تسلا درج شده است برای اجرای این نرم افزار و این قابلیت جدید باید خودروی شما کامپیوتر کاملا خودران ورژن 3.0 و یا بالاتر را داشته باشد و اگر قصد ارتقا به سخت افزار بالاتر را داشته باشید باید مبلغ 1500 دلار صرف این آپدیت سخت افزاری بکنید.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved