ورزشی

  |  

شایعه خرید داوید لوئیز توسط سالرنیتانا تکذیب شد !

چندی پیش خبری مبنی بر تمایل به خرید مدافع برزیلی آرسنال توسط تیم تازه وارد به دسته یک ایتالیا یعنی سالرنیتانا به گوش رسید که توسط خود این باشگاه تکذیب شد.

تیم سالرنیتانا که امسال موفق شد به سری آ ایتالیا برسد در فصل جدید کار سختی را در پیش خواهد داشت. همچنین این باشگاه ایتالیایی توانست در آخرین روز های نقل و انتقالات تابستانه فرانک ریبری را جذب کند و با او قراردادی یک ساله را امضا کند تا یکبار دیگر شاهد حضور ستاره فرانسوی پیشین بایرن مونیخ در این تیم ایتالیایی باشیم.

اما چندی پیش شایعه ای در رابطه با تماس این باشگاه با داوید لوئیز، مدافع وسط تیم انگلیسی آرسنال به گوش رسید که البته توسط خود سالرنیتانا رد شد. به گفته ی مدیر ورزشی این باشگاه ایتالیایی، آخرین خرید این باشگاه فرانک ریبری بوده است.

داوید لوئیز 34 ساله با پایان فصل، قراردادش در آرسنال به پایان رسید و پس از تمدید نشدن قراردادش توسط این باشگاه انگلیسی اکنون او یک بازیکن آزاد به حساب می آید که همین امر باعث شده تا اینگونه شایعات صورت بگیرد.

مدافع برزیلی در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام به این اخبار کذب واکنش نشان داده است و گفته : هر روز با اخبار اشتباه و بی اساس سر و کار داریم اما این خود ما هستیم که تصمیم می گیریم که آنها را بپذیریم یا خیر.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved