ورزشی

  |  

شایعات حضور ژاوی به عنوان سرمربی جدید بارسلونا !

پس از اخراج رونالد کومان از سمت مربیگری بارسلونا، اکنون شایعاتی در خصوص سرمربی جدید بارسلونا به گوش می رسد که ظاهرا سرمربی فعلی السد یعنی ژاوی یکی از گزینه های هدایت بارسا محسوب می شود.

براساس جدیدترین اخبار ورزشی، چند رسانه ورزشی از شروع مذاکرات میان ژاوی و بارسلونا خبر داده اند و برخی هم از توافقات ایجاد شده سخن به میان آوردند.

با این تفاسیر انتظار می رود پس از جدایی رونالد کومان از آبی اناری ها، ژاوی ارناندس سکان هدایت تیم اسبق خود را به دست بگیرد هرچند که به ظاهر ژاوی علاقه ای به این شایعات نشان نمی دهد و به گفته خودش می خواهد بر روی هدایت السد تمرکز کند.

داستان از این قرار است که ژاوی با مدیران باشگاه السد جلسه ای را برگزار کرده و از علاقه و پیشنهاد بارسلونا برای همکاری با آنها صحبت کرده است اما سران باشگاه قطری تنها در ازای پرداخت یک مبلغ مشخص به ژاوی اجازه می دهند تا السد را به مقصد بارسلونا ترک کند. در ضمن آنها می خواهند حداقل تا در زمان بازی های ملی یعنی سوم نوامبر، ژاوی در السد بماند و بعد از آن می تواند ادامه مذاکراتش با باشگاه اسپانیایی را از سر بگیرد که انتظار می رود مذاکرات تا هفته های آتی به پایان و نتیجه برسد.

به همین دلیل ژاوی ارناندس در نشست خبری که برای بازی هفته هشتم لیگ ستارگان قطر که میان السد و الاهلی بود به این شایعات چنین پاسخ داد : علاقه من به بارسلونا غیرقابل کتمان است اما درحال حاضر باید به وظیفه ام که هدایت السد است توجه و تمرکز کنم و فعلا از چیز دیگری نمی تواند حرف بزنم.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved