ورزشی

  |  

شایعات جدایی سرخیو راموس از پاری سن ژرمن ؟

براساس گزارشات یک نشریه فرانسوی، پاری سن ژرمن به دنبال راهی برای فسخ قرارداد مدافع اسپانیایی تیمش می گردد.

سرخیو راموس در پایان فصل گذشته بود که قراردادش با رئال مادرید به اتمام رسید و به صورت بازیکن آزاد از جمع کهکشانی ها جدا شد. پاریس مقصد بعدی این مدافع اسپانیایی بود و او راهی پاری سن ژرمن شد اما از آنجایی که راموس در دوران مصدومیت بوده، هنوز فرصت بازی کردن در تیم جدیدش را پیدا نکرده است. اما از طرفی پاری سن ژرمن از ابتدای فصل تا به امروز در 11 بازی در لیگ لوشامپیونه و 3 بازی در لیگ قهرمانان اروپا شرکت داشته است.

قرارداد سرخیو راموس با تیم پاریسی تا پایان فصل آینده می باشد اما در این بین شایعاتی از جانب نشریه های فرانسوی به گوش می رسد که ظاهرا سران باشگاه پاری سن ژرمن در رابطه با خرید این مدافع اسپانیایی به بن بست خورده اند و احساس پشیمانی می کنند. به گفته این نشریه ها، این باشگاه به دنبال راهی برای قطع همکاری و فسخ قرارداد این بازیکن می گردد.

اما نکته جالب توجه اینجاست که مدیر ورزشی پاری سن ژرمن یعنی لئوناردو در چند روز گذشته در رابطه با این مدافع چنین اظهار نظر کرده است : ما در زمانی که می خواستیم با سرخیو راموس قرارداد را عقد کنیم از وضعیت او و آسیب دیدگی اش مطلع بودیم و الان هم شرایط او را کاملا درک می کنیم پس لطفا گول نشریه ها و اخبار کذب آن ها را نخورید.

اما از طرفی برخی صحبت ها هم وجود دارد که نشان دهنده سلب اعتماد و سرد شدن اعضای باشگاه به راموس می باشد. با این حال همچنان وضعیت سرخیو راموس در این تیم مجهول است. هرچند خرید های امسال پاری سن ژرمن همگی بسیار حاشیه ساز بوده اند اما باید دید که امسال این تیم پر ستاره فرانسوی چه نتیجه ای را خواهد گرفت.

مدافع اسپانیایی پاریسی ها طبق صحبت های انجام شده باید در این هفته تمرینات گروهی خودش را آغاز می کرد اما همچنان زمان مشخصی برای بازگشت او به مستطیل سبز تعیین نشده است.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved