ورزشی

  |  

سنگربان ایتالیایی پاری سن ژرمن در این تیم چندان خوشحال به نظر نمی آید

وضعیت موجود در تیم پاری سن ژرمن چندان بر وقف مراد دروازه بان قهرمان یورو 2020 پیش نمی رود.

پس از اتمام قرارداد جان لوئیجی دوناروما در میلان و تمدید نکردن آن، این سنگربان ایتالیایی به صورت بازیکن آزاد از تیمی که هشت سال در آن حضور داشت خارج شد و در نقل و انتقالات تابستانه امسال شاهد پیوستن وی به تیم فرانسوی پاری سن ژرمن بودیم. دوناروما با بستن یک قرارداد پنج ساله راهی لیگ لوشامپیونه و پاریس شد اما ظاهرا اوضاع باشگاه جدید برای او خوشایند نیست.

جان لوئیجی دوناروما که عامل پیروزی تیم ملی ایتالیا در فینال رقابت های یورو 2020 بود، به عنوان قهرمان رقابت های لیگ ملت های اروپا انتظار داشت تا در مقصد جدید اش فرصت های بیشتری را برای قرار گرفتن درون دروازه تیم پاری سن ژرمن در اختیار داشته باشد اما همچنان کیلور ناواس مهره اصلی ترکیب پاریسی ها به حساب می آید.

تاکنون در 9 بازی پاری سن ژرمن به میدان رفته است و از این تعداد بازی، دوناروما تنها دو بار درون دروازه قرار گرفته است. سرمربی این تیم یعنی مائوریسیو پوچتینو بر این عقیده است که انتخاب سنگربان برای هر رقابت، بستگی به حریف خواهد داشت.

براساس گزارشاتی از چند رسانه ایتالیایی، عامل اصلی این اتفاق حضور بازیکنان آمریکای جنوبی نظیر نیمار، لیونل مسی، دی ماریا، مارکینیوش و خود کیلور ناواس است که با پشتیبانی از یکدیگر باعث شده اند فرصت بازی برای دروازه بان جوان تر این تیم کمتر پیش بیاید. به گزارش این منبع، دوناروما از این موضوع خوشحال نیست و احتمال جدایی او و بازگشتش به لیگ ایتالیا در سال آینده در حال بالا رفتن است.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved