ورزشی

  |  

سرمربی جدید شیاطین سرخ تا پایان فصل جاری مشخص شد

رالف رانگنیک که سرمربی اسبق تیم لایپزیگ بود اکنون به عنوان جانشین موقت اولگنار سولسشایر در منچستریونایتد آغاز به کار کرد.

به دنبال نتایج ضعیف سرمربی نروژی شیاطین سرخ، سران باشگاه منچستریونایتد تصمیم گرفتند تا اولگنار سولسشایر را از هدایت تیمشان کنار بزنند. پس از این اقدام، مدیران باشگاه به دنبال جذب سرمربی جدید برای تیمشان بودند اما با گزینه های مد نظرنشان به توافق نرسیدند.

حال براساس آخرین اخبار دنیای فوتبال مطلع شدیم، رالف رانگنیک سرمربی پیشین تیم لایپزیگ آلمان به عنوان جانشین موقت اولگنار سولسشایر در منچستریونایتد آغاز به کار کرده و قرار است تا پایان فصل جاری وظیفه هدایت شیاطین سرخ را بر عهده بگیرد. طبق اعلام رسمی از جانب باشگاه منچستریونایتد، پس از پایان فصل قرار است رانگنیک به عنوان مشاور این تیم به مدت دو سال در اولدترافورد بماند.

پس از رسمی شدن خبر جانشینی رالف رانگنیک به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد، این سرمربی 63 ساله که القابی همچون "پدر فوتبال مدرن آلمان" و "پرفسور" را دارد و در گذشته سرمربی تیم هایی همچون اشتوتگارت، هانوفر، شالکه، هوفنهایم و لایپزیگ بوده است، از پیوستن به منچستریونایتد ابراز خوشحالی کرد و گفت : از اینکه هدایت این تیم پر افتخار انگلیسی را تا 6 ماه آینده بر عهده دارم بسیار هیجان زده و خوشحال هستم چرا که این تیم دارای بازیکنان فوق العاده ای است و امیدوارم بتوانم آنها را به بهترین روش ممکن هدایت کنم تا در کنار آنها تیمی هماهنگ و قدرتمند را بسازیم.

وی همچنین در رابطه با اهداف بلند مدت قرارداد دو ساله خود به عنوان مشاور پس از پایان فصل نیز ابراز خرسندی کرد.

مدیران باشگاه منچستریونایتد از قبل با رالف رانگنیک به توافق رسیده بودند اما مشکلاتی برای ویزای این سرمربی پیش آمده بود که مانع حضور او در انگلیس می شد. در حال حاضر هدایت شیاطین سرخ بر عهده مایکل کریک، سرمربی موقت این تیم است که در دو بازی اخیر توانست یک برد را در مقابل ویارئال و یک تساوی در لیگ برتر انگلیس و در مقابل چلسی صدر نشین بدست آورد.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved