ورزشی

  |  

سران باشگاه منچستریونایتد جلسه ای اضطراری برای برکناری سولسشایر ترتیب دادند !

طبق خبر هایی که از جانب رسانه های انگلیسی به گوش می رسد، سران باشگاه منچستریونایتد می خواهند سرمربی فعلی خود را از هدایت این تیم برکنار کنند به همین منظور جلسه ای اضطراری تشکیل داده اند.

آخرین بازی منچستریونایتد شنبه شب در مقابل تیم واتفورد برگزار شد اما شیاطین سرخ در این بازی تن به شکست 4 بر 1 دادند. بدین ترتیب پنجمین باخت این تیم از آغاز رقابت های لیگ جزیره نیز رقم خورد و اکنون این تیم در رتبه هفتم جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است.

پس از پایان بازی، هیئت مدیره از تمام اعضای این باشگاه دعوت به عمل آورد تا در جلسه ای اضطراری که ترتیب داده شده شرکت کنند و با هم فکری و مشورت راهی برای برکناری اولگنار سولسشایر پیدا کنند. سران باشگاه برای اخراج این سرمربی نروژی باید غرامتی را به او پرداخت کنند تا بند فسخ قرارداد وی فعال شود.

از طرف دیگر مالکان باشگاه یعنی خانواده گلیزر، می خواهند تا زین الدین زیدان جایگزین سولسشایر شود و هدایت شیاطین سرخ را بدست بگیرد از این رو به مسئولان دستور دادند تا هرچه سریعتر اقدامات لازم، از جمله افزایش پیشنهاد مالی را برای جذب این مربی فرانسوی را انجام دهند تا بتوانند او را متقاعد کنند.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved