ورزشی

  |  

ساموئل اومتیتی قراردادش با بارسلونا را تمدید کرد

باشگاه اسپانیایی بارسلونا موفق شد تا با مدافع فرانسوی تیمش یعنی اومتیتی قراردادی جدید را به امضا برساند.

طبق اعلام رسمی از سوی باشگاه بارسلونا، ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی کاتالان ها قرار است تا سال های بیشتری را در این تیم بماند. قرارداد جدید اومتیتی تا سال 2026 می باشد و براساس توافق دو جانبه میان طرفین، مابقی دستمزد دریافتی ساموئل اومتیتی در یک سال و نیم باقی مانده از قرارداد قبلی نیز کاهش یافته است.(قرارداد قبلی تا پایان ماه ژوئن 2023 اعتبار داشت).

با این حساب باشگاه بارسلونا دیگر تعهد مالی زیادی برای مدافع فرانسوی اش نخواهد داشت، به همین منظور اکنون می تواند با توجه به قوانین سهمیه "فیرپلی مالی" در رقابت های لالیگا، فران تورس که به تازگی از منچسترسیتی به این تیم ملحق شده است را در لیگ فوتبال حرفه ای اسپانیا به ثبت برساند.

ساموئل اومتیتی در سال 2016 بود که لیون را به مقصد اسپانیا ترک کرد و به نوکمپ آمد و در طی مدت حضورش در این باشگاه، موفق به کسب دو قهرمانی در لالیگا، سه قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و دو قهرمانی در سوپرجام اسپانیا نیز شده است.

اومتیتی 28 ساله تاکنون در 133 بازی برای بارسلونا به میدان رفته است و در فصل جاری نیز تنها یکبار به زمین مسابقه رفته است. شایعات زیادی مبنی بر جدایی وی از کاتالان ها به گوش می رسید اما ظاهرا با تمدید قرارداد، اکنون شاهد ماندن این مدافع فرانسوی در بارسا هستیم.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved