ورزشی

  |  

سال 2024 شاهد رویارویی تیم های آمریکای جنوبی و لیگ ملت های اروپا خواهیم بود !

طبق جدیدترین اخبار ورزشی، تا سال 2024 باید منتظر اضافه شدن حدود 10 تیم از منطقه آمریکای جنوبی در لیگ ملت های اروپا باشیم.

براساس تصمیم گیری های انجام شده در اتحادیه فوتبال اروپا و به گفته نایب رئیس یوفا، سال 2024 باید شاهد تغییراتی در لیگ ملت های اروپا باشیم و آن تغییر اضافه شدن برخی تیم های آمریکای جنوبی به این دوره از رقابت ها خواهد بود. این اقدام توسط همکاری دو قطب فوتبال یعنی یوفا و کنمبل (کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی) به جهت مقابله با تلاش های فیفا برای برگزاری جام جهانی یه صورت دو سال یکبار صورت گرفته است.

اکنون یوفا و کنمبل به صورت رسمی با یکدیگر قرارداد همکاری را امضا کرده و مشترکا دفتری را در شهر لندن برای سازماندهی رویداد های مربوط به فوتبال نیز تاسیس کردند.

زبیگنیف بونیک نایب رئیس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در مصاحبه ای اعلام کرد : شیوه برگزاری جدید و تیم های آمریکای جنوبی، قرار است از سال 2024 وارد لیگ ملت های اروپا شود و طبیعتا لیگ ملت های اروپا 2022-23 آخرین دوره از این رقابت ها قبل از تغییرات خواهد بود. همچنین در حال کار بر روی چگونگی پیاده کردن فرمت و شیوه برگزاری مسابقات جدید در جام ملت های اروپا در سال 2024 هستیم تا این دوره از رقابت ها را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم چرا که لیگ ملت ها رویدادی بزرگ در دنیای فوتبال تلقی می شود.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved