ورزشی

  |  

زیدان پیشنهاد هدایت شیاطین سرخ را رد کرد و اکنون این باشگاه به گزینه بعدی خود فکر می کند

سران باشگاه منچستریونایتد در متقاعد کردن زین الدین زیدان برای سمت سرمربیگری در این باشگاه ناموفق بودند و حالا باید گزینه بعدی خود را در نظر بگیرند.

پس از اخراج اولگنار سولسشایر در پی کسب نتایج ضعیف، مدیران باشگاه منچستریونایتد قصد داشتند که زین الدین زیدان را جانشین او برای هدایت تیمشان کنند اما این سرمربی فرانسوی پیشنهاد این باشگاه انگلیسی را رد کرد.

اینطور که به نظر می رسد نفر بعدی که در لیست منچستریونایتد برای هدایت این تیم قرار گرفته کسی نیست جز مائوریسیو پوچتینو که در حال حاضر سرمربی پاری سن ژرمن است.

این سرمربی آرژانتینی هدایت پاریسی ها را تا 2023 بر عهده خواهد داشت اما براساس برخی گزارشات، پوچتینو 49 ساله ممکن است این پست را در پاری سن ژرمن واگذار کند چرا که او اکنون برنامه ی زندگی اش بهم ریخته شده است. مائوریسیو پوچتینو بعد از اخراج شدن توسط تاتنهام و ورود به پاریس به اجبار در هتل اقامت دارد و خانواده اش نیز ترجیح دادند تا در انگلیس بمانند و او را همراهی نکردند. این شرایط برای مائوریسیو پوچتینو کمی سخت به نظر می رسد.

از طرفی ظاهرا باشگاه پاری سن ژرمن نسبت به عملکرد سرمربی آرژانتینی اش کمی دلسرد شده چرا که در فصل گذشته هم عنوان قهرمانی در لیگ لوشامپیونه را از دست داد و هم در فتح لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماند. از همین رو احتمال می رود با خروج مائوریسیو پوچتینو و پیوستنش به شیاطین سرخ، زین الدین زیدان نیز جای او را بگیرد اما همچنان هیچ چیز مشخص نیست.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved