ورزشی

  |  

زمان بازگشت فدرر به میادین مشخص شد

تنیسور سوییسی در یک مصاحبه اعلام کرد چه زمانی به میادین برمی‌گردد. امروز صبح (سه شنبه) جهان تنیس با یک خبر امیدوار کننده و هیجان انگیز روبرو شد. راجر فدرر در یک مصاحبه اعلام کرد چه زمانی به می...

تنیسور سوییسی در یک مصاحبه اعلام کرد چه زمانی به میادین برمی‌گردد.

امروز صبح (سه شنبه) جهان تنیس با یک خبر امیدوار کننده و هیجان انگیز روبرو شد. راجر فدرر در یک مصاحبه اعلام کرد چه زمانی به میادین باز خواهد گشت. تنیسور سوییسی هشتم مارس (۱۸ اسفند) در رقابت های دوحه شرکت می کند. قهرمان ۲۰ گرند اسلم که غایب بزرگ تنیس اپن استرالیا است در رابطه با بازگشتش گفت: مدت ها بود به این موضوع فکر می کردم که چه زمانی به میادین برگردم. اپن استرالیا برای زانویم خیلی زود بود و از دست دادن این رقابت ها برایم دردناک بود چون یکی از مسابقات محبوب من است. می خواستم زمان بازگشتم رقابت های کوچکتری باشد تا کاملا متمرکز نباشم و استرس کمی حاکم باشد. تنها در صورتی رقابت نمی کنم که خانواده یا بدنم اجازه این کار را به من ندهند. 

تنیسور سوییسی در ادامه اظهار کرد: می دانم که مسابقات مهم سال ویمبلدون، بازی های المپیک و اپن استرالیا هستند. در ماه های اخیر بیشتر اوقات در ریکاوری بودم. باید این دوران بگذرد اما همیشه از گذشت زمان لذت بردم. 

فدرر در پایان به اشتیاقش در کسب پیروزی های بیشتر اشاره کرد و گفت: می خواهم دوباره پیروزی های بزرگی را به دست آورم. برای همین باید آماده باشم تا بتوانم در این مسیر طولانی و سخت به کار خود ادامه دهم. در این مدت فکر کردم که خیلی ورزش را پیگیری نخواهم کرد و بیشتر وقتم را با فرزندانم  خواهم گذراند. با این حال پیگیری نتایج و تماشای بازی ها من را هیجان زده کرد. معمولا زمانی که در این مسابقات حضور ندارم نتایج را پیگیری نمی کنم. 

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved