ورزشی

  |  

زلاتان ایبراهیموویچ هم مانند کریس رونالدو و مسی اکنون 300 گل در کارنامه اش دارد !

مهاجم سوئدی میلان در بازی شب گذشته موفق شد تا تعداد گل های خودش را در لیگ های معتبر اروپایی به عدد 300 برساند.

در جریان هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر ایتالیا، دو تیم میلان و اودینزه به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار با نتیجه 1 بر 1 به تساوی رسید و تک گل میلانی ها را زلاتان ایبراهیموویچ به ثمر رساند تا رکوردی جدید را برای خودش در باشگاه میلان به ثبت برساند.

مهاجم 40 ساله میلان توانست گل تساوی بازی دیشب را در دقایق پایانی به ثمر برساند و بدین ترتیب، روسونری ها با یک امتیاز زمین مسابقه را ترک کردند.

ایبراهیموویچ با زدن تک گل دیدار، شمار گل های خودش را پس از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به عدد 300 رساند و موفق شد به سومین فردی بدل شود که در لیگ های مطرح اروپایی به چنین شمار گلی دست پیدا کرده است.

زلاتان تاکنون در پنج لیگ بزرگ اروپا اعم از لیگ سری آ، لیگ لوشامپیونه، لیگ برتر، بوندسلیگا و لالیگا موفق به گلزنی شده است و اکنون با در اختیار داشتن 300 گل سومین نفری است که به این شمار گل در لیگ های اروپایی دست پیدا می کند. هرچند مهاجم سوئدی در لیگ های MLS (لیگ برتر آمریکا) و لیگ هلند نیز تعدادی گل به ثمر رسیده دارد اما آمار آنها در نظر گرفته نمی شود.

رتبه اول برترین گلزنان اروپا به مهاجم پرتغالی منچستریونایتد یعنی کریس رونالدو با 483 گل تعلق دارد و پشت سر او هم ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن با 475 گل قرار گرفته است.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved