دانش

  |  

ریه های خود را با این خوراکی خوشمزه و ساده سم زدایی کنید !

دستگاه تنفسی و به خصوص ریه در بدن انسان جزو اعضای حساس و حیاتی به حساب می آیند و اغلب افرادی که برحسب عادت از دخانیات استفاده می کنند آن را به شدت آلوده می کنند اما با استفاده از این خوراکی در طول سه روز ریه های خود را پاکسازی کنید.

تقریبا همگی اطلاع داریم که عواملی مانند استعمال دخانیات و وابستگی به آن ها برای بدن انسان خصوصا دستگاه تنفسی و ریه ها مشکلاتی را به وجود می آورد پس تا جایی که شده از آن ها دوری کنید و اگر هم موفق شدید تا آن ها را به طور کلی کنار بگذارید ضمن تبریک به شما باید بدانید در مسیر خوبی قدم گذاشته اید اما ترمیم دستگاه تنفسی شما و پاکسازی آن از این آلودگی ها ممکن است تا چند روزی طول بکشد.

با استفاده از این روش می توانید فرآیند سم زدایی ریه خود را سرعت ببخشید و هرچه زودتر این عضو مهم از بدن را از شر تمام آلودگی های ناشی از دخانیات راحت کنید اما چندان روش آسانی هم نیست تنها مزیت آن این است که طی 72 ساعت به نتیجه می رسید.

در وهله ی اول باید تمام لبنیات موجود در خانه را برای 72 ساعت نادیده بگیرید و از آن ها استفاده نکنید و حتما شب قبل از انجام این روش مطمن شوید تا یک دمنوش گیاهی به انتخاب خودتان نوش جان کنید تا فرآیند هضم در دستگاه گوارش شما به خوبی انجام شود.

اما در صبح روز دوم در مقدار 300 میلی لیتر آب، دو عدد لیمو را آبگیری کنید و میل کنید و همچنین بعد از صرف صبحانه مقدار 300 میلی لیتر آب گریپ فروت را نوش جان کنید. اگر از آن دسته افرادی هستید که با گریپ فروت میانه ی خوبی ندارید می توانید آب آناناس را جایگزین کنید.

سپس در فاصله ی بین صبحانه تا نهار مقدار 300 میلی لیتر آب هویج بنوشید و در آخر هنگام صرف نهار هم سعی کنید تا 400 میلی لیتر از آبمیوه ای که دارای پتاسیم بالا می باشد مانند آب زغال اخته و ... مصرف کنید.

همچنین زمانی که به استحمام می روید حتما از آب داغ استفاده کنید و بگذارید تا تعریق بدن شما بالا برود و از طرفی هم با ریختن چند قطره اسانس اکالیپتوس در یک ظرف آب داغ و در حال بخار، سرتان را نزدیک به ظرف در حال بخار بگیرید و آن را استنشاق کنید تا زمانی که بخار تمام شود.

با انجام این فعالیت ها و رعایت در رژیم غذایی در 3 روز شما می توانید دستگاه تنفسی و ریه خود را کاملا از آلودگی نجات دهید.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved