ورزشی

  |  

ریبری به رکورد مسی و رونالدو رسید

مهاجم فیورنتینا با گلزنی مقابل تورینو به رکورد دو ستاره آرژانتینی و پرتغالی رسید. فرانک ریبری در دیدار شنبه شب فیورنتینا و تورینو که با تساوی یک بر یک به پایان رسید یک گل زیبا به ثمر رساند و توانست...

مهاجم فیورنتینا با گلزنی مقابل تورینو به رکورد دو ستاره آرژانتینی و پرتغالی رسید.

فرانک ریبری در دیدار شنبه شب فیورنتینا و تورینو که با تساوی یک بر یک به پایان رسید یک گل زیبا به ثمر رساند و توانست به رکورد ستاره های بزرگ جهان فوتبال برسد. مهاجم فرانسوی دومین فصل خود را در سری آ تجربه می کند و با وجود اینکه مهره حیاتی برای تیمش به حساب می آید اما همه چیز نشان می دهد که فیورنتینا را در تابستان ترک خواهد کرد و به فوتبال خود در لیگ MLS آمریکا ادامه خواهد داد یا به بوندسلیگا برمی‌گردد. 

ریبری در دیداری که تیمش دو اخراجی داشت توانست گل نخست بازی را در دقیقه ۶۷ به ثمر برساند. این اولین گل فصل مهاجم فرانسوی هم به حساب می آمد. او با این گل به جمع بازیکنانی پیوست که در ۱۷ فصل اخیر حداقل یک گل در لیگ های بزرگ اروپایی به ثمر می رسانند. ریبری با رکورد لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، سرخیو راموس و خواکین برابر شد. اتفاقی نیست که این پنج بازیکن دو دهه در بهترین سطح قرار داشتند و به یک اسطوره در جهان فوتبال تبدیل شدند. آن ها مهره های برجسته تیم های باشگاهی شان محسوب می شوند. 

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved