ورزشی

  |  

رکوردشکنی برای تیم ملی ایتالیا !

تیم ملی ایتالیا تحت هدایت روبرتو مانچینی اکنون به تیمی تبدیل شده است که بیشترین تعداد بازی بدون شکست متوالی را در سراسر جهان دارد.

در دیدار شب گذشته که میان تیم ملی ایتالیا و سوئیس برگزار شد، نتیجه بازی تساوی صفر – صفر رقم خورد تا رکوردی جدید را برای تیم ملی ایتالیا به ارمغان بیاورد.

در حقیقت بعد از این بازی، تیم ملی ایتالیا به سی و ششمین بازی بدون باخت متوالی خود دست یافت، رکوردی که از یک بازی خانگی برابر با تیم ملی اوکراین در ماه اکتبر سال 2018 شروع شده است و حتی رقابت های یورو 2020 را هم پشت سر گذاشته و به اینجا رسیده است.

تیم ملی ایتالیا آخرین شکست خودش را در سپتامبر سال 2018 و در مقابل تیم ملی پرتغال در رقابت های لیگ ملت های اروپا تجربه کرده است.

این رکورد در گذشته در دست تیم هایی همچون تیم ملی برزیل در سال های 1993 الی 1996 و تیم ملی اسپانیا در سال های 2007 الی 2009 بوده است که این دو تیم موفق شده بودند سی و پنج بازی بدون باخت متوالی را در کارنامه ی خود داشته باشند.

هرچند ایتالیا می توانست رکورد جالب دیگری را هم در دست بگیرد اما با گل نکردن پنالتی بدست آمده در دقیقه 53، توسط جورجینیو، تعداد بازی های متوالی ایتالیا که در آن گل زده بود هم متوقف شد، این تعداد به 17 بازی رسیده بود.

روبرتو مانچینی از زمان حضورش در تیم ملی ایتالیا، موفق به کسب 30 برد، 10 مساوی و تنها 2 شکست در کارنامه ی خود بوده است. همچنین تیم ملی ایتالیا در این مدت موفق به زدن 100 گل شده است و تنها 23 گل دریافتی داشته است که خود آماری تحسین برانگیز را نشان می دهد.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved