ورزشی

  |  

روملو لوکاکو و حاشیه سازی های اخیر او تمامی ندارد !

جنجال آفرینی های اخیر مهاجم بلژیکی آبی پوشان چلسی همچنان ادامه دارد و این بار لوکاکو با معرفی کردن خودش به عنوان بازیکن اینتر سبب خشم اعضای باشگاه چلسی شده است.

چندی پیش روملو لوکاکو مصاحبه ای را با یکی از شبکه های ورزشی ایتالیایی انجام داد که در آن از حضورش در تیم چلسی ابراز نارضایتی کرد. این مصاحبه لوکاکو به سرعت وایرال شد و به گوش توماس توخل و مدیران باشگاه چلسی نیز رسید.

توخل در ابتدا از مصاحبه جنجالی مهاجم بلژیکی اش متعجب شد و طی یک کنفرانس خبری اعلام کرد که ظاهرا لوکاکو در تیم مشکلی ندارد اما باید با او صحبت کنیم. روملو لوکاکو در مصاحبه خودش همچنین از ترک اینتر ابراز پشیمانی کرده و گفته که دوست دارد به اینتر بازگردد چرا که او با هواداران و آنتونیو کونته ارتباط خاصی برقرار کرده بود.

اما هواداران اینتر پس از شنیدن این اخبار، عذر خواهی لوکاکو را قبول نکردند و از آمدن دوباره او به اینتر نیز استقبال نخواهند کرد اما در طرفی دیگر آنتونیو کونته با همکاری مجدد با لوکاکو مشکلی ندارد و احتمال دارد که مهاجم بلژیکی، چلسی را به مقصد تاتنهام و یا اینتر ترک کند.

به تازگی نیز روملو لوکاکو در صفحه رسمی خودش در شبکه مجازی فیسبوک، در قسمت شرح حال نوشته که او بازیکن اینتر است اما در صفحه اینستاگرامش همچنان نوشته شده بازیکن چلسی. این اتفاق به جنجال های اخیر او دامن می زند و احتمال جدایی وی از جمه آبی پوشان چلسی را بالاتر می برد. حال باید منتظر ماند و دید که چه آینده ای انتظار ستاره بلژیکی را می کشد.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved