ورزشی

  |  

روملو لوکاکو با پیشنهاد چلسی کمی وسوسه شده است !

مهاجم بلژیکی اینتر پس از دریافت چندین پیشنهاد از جانب چلسی، بالاخره از خود واکنشی نشان داد و از این پیشنهادات استقبال کرد.

روملو لوکاکو در فصلی که گذشت در اینتر عملکرد خیره کننده ای را از خودش به نمایش گذاشت و با به ثمر رساندن 24 گل در 36 بازی توانست به اینتر کمک کند تا بعد از 11 سال قهرمان لیگ ایتالیا شود. همچنین به عنوان ارزشمند ترین بازیکن فصل رقابت های سری آ نام گرفت.

این نتایج و آمار ها، باشگاه چلسی را مجاب کرد تا مهاجم سابق خود را به استمفوردبریج برگردانند و با دادن پیشنهاد های متوالی به اینتر خواستار خرید روملو لوکاکو شدند که بی نتیجه بود.

اما پس از اینکه سومین پیشنهاد چلسی هم توسط اینتر رد شد (100 میلیون یورو به همراه مارکوس آلونسو)، اکنون چلسی می خواهد پیشنهادی 130 میلیون یورویی به اینتر بدهد.

باشگاه ایتالیایی اینتر قصد فروش مهاجم بلژیکی اش را ندارد اما از طرفی اگر لوکاکو از این پیشنهاد استقبال کند نمی تواند او را به زور در تیمش نگه دارد و چیزی که مشخص است، لوکاکو از پیشنهاد چلسی خیلی هم بدش نیامده است.

چلسی به مهاجم سابقش پیشنهاد جالبی هم از جنبه ی ورزشی و هم از جنبه ی مالی داده است، 12 میلیون در سال به همراه پاداش هایی که در نظر گرفته شده است.

اگر روملو لوکاکو این پیشنهاد را بپذیرد، اینتر باید به دنبال جایگزینی برای او در خط حمله اش باشد و نزدیک ترین گزینه هایی که در نظر دارد مهاجم آرژانتینی آتالانتا یعنی دووان زاپاتا و خواکین کوریا مهاجم لاتزیو است.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved