ورزشی

  |  

رم موفق شد تا هافبک توپچی های لندن را تا پایان فصل در اختیار بگیرد !

هافبک انگلیسی تیم آرسنال می تواند نیم فصل دوم را در تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو سپری کند.

مدتی است که آقای خاص دنیای فوتبال یعنی ژوزه مورینیو به دنبال تقویت خط هافبک های میانی تیمش می باشد و ظاهرا گزینه ی مد نظر خودش را هم پیدا کرده است.

هافبک توپچی های لندن یعنی اینسلی میتلندنیلز، که در تیم آرسنال بیشتر مواقع نیمکت نشین بوده، حالا فرصت این را بدست آورده تا در تیم رم و تحت نظارت آقای خاص، عملکرد خودش را نشان بدهد. تیم رم موفق شد تا به صورت قرضی، این هافبک انگلیسی را تا پایان فصل جاری به خدمت باشگاه دربیاورد. میتلندنیلز 24 ساله نیز فرصت بیشتری برای بازی کردن به دست خواهد آورد.

اینسلی میتلندنیلز محصول آکادمی باشگاه انگلیسی آرسنال است اما در تیمش چندان فرصت بازی به دست نمی آورد. در فصل جاری در بین تمام رقابت های تیم آرسنال، میتلندنیلز تنها در 11 بازی و مجموعا 472 دقیقه برای توپچی های لندن به میدان رفته است که در این تعداد بازی، وی تنها موفق به دادن یک پاس گل شده است. میتلندنیلز تا به امروز در 132 بازی برای تیم آرسنال به میدان رفته است.

قرارداد این هافبک 24 ساله با آرسنال تا سال 2023 می باشد و قرارداد قرضی او با تیم ایتالیایی رم هم با بند خرید قطعی بسته شده است، به این معنا که تیم رم باید در انتهای فصل یا اینسلی میتلندنیلز را از آرسنال بخرد و یا او را به جمع توپچی های لندن بازگرداند.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved