ورزشی

  |  

رد شدن پیشنهاد های رئال مادرید توسط پاری سن ژرمن یکی پس از دیگری ! چه کسی جایگزین امباپه است ؟

باشگاه رئال مادرید دومین پیشنهاد خودش را هم برای خرید کیلیان امباپه به پاری سن ژرمن داد اما با استقبال رو به رو نشد.

در ابتدا باشگاه رئال مادرید سعی داشت با رقم 160 میلیون یورو، کیلیان امباپه 22 ساله را از پاری سن ژرمن بخرد اما باشگاه پاریسی با این پیشنهاد موافقت نکرد که در نهایت موجب شد تا رئال مادرید پیشنهاد جدیدی برای جذب مهاجم فرانسوی به پاری سن ژرمن بدهد.

کمی بعد پیشنهاد بعدی رئال مادرید به گوش پاریسی ها رسید، رئال حاضر شد تا 170 میلیون یورو به همراه 10 میلیون یورو پاداش برای به خدمت گرفتن امباپه پرداخت کند اما باز هم از جانب پاری سن ژرمن ناامید شد.

گفته می شود باشگاه پاری سن ژرمن منتظر پیشنهاد بعدی کهکشانی ها است تا در نهایت برای این انتقال چراغ سبز نشان دهد. از طرفی هم جایگزین کردن کیلیان امباپه حرکت بعدی پاری سن ژرمن است که برعهده ی مدیر ورزشی این تیم یعنی لئوناردو است.

لئوناردو ظاهرا ماشین گلزنی تیم بوروسیا دورتموند را برای جایگزین کردن مهاجم فرانسوی در نظر دارد اما باشگاه دورتموند اعلام کرده بود که قصد ندارد در این تابستان ارلینگ هالند را بفروشد اما گویا روابط بین مدیربرنامه های این مهاجم نروژی یعنی مینو رایولا و لئوناردو بسیار خوب است و می توان امید داشت که این انتقال رنگ واقعیت به خوش بگیرد.

جدایی کیلیان امباپه 22 ساله از جمع پاریسی ها قطعی است و این باشگاه باید قبل از بسته شدن پنجره ی نقل و انتقالات تابستانه مهاجم خودش را بفروشد چرا که اگر این کار را نکند، امباپه سال آینده می تواند مجانی از این تیم جدا شود.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved