ورزشی

  |  

دیدار میان دو تیم اورتون و لسترسیتی باز هم تاخیر خورد !

بازی میان تیم های لسترسیتی و اورتون در لیگ برتر انگلیس، یکبار به تعویق افتاد و ظاهرا باشگاه لسترسیتی برای بار دوم درخواست لغو و تعویق این مصاف را کرده است.

فدراسیون فوتبال انگلیس براساس درخواست جدید روباه های آبی پوش، بار دیگر دیدار میان اورتون و لسترسیتی را به تعویق انداخته است.

در پی شیوع سویه جدید ویروس کرونا (امیکرون)، لیگ برتر انگلیس و تیم های درون آن تحت تاثیر این ویروس قرار گرفتند و بسیاری از بازی های این لیگ با تعویق مواجه شد. حال مطلع شدیم که یکی از بازی های مربوط به هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس که تقابل دو تیم اورتون و لسترسیتی بوده است، بار دیگر به درخواست باشگاه لسترسیتی به تعویق افتاده است.

این بازی که در ابتدا قرار بود در تاریخ 12 دسامبر برگزار شود، به علت کمبود بازیکن غیر کرونایی از جانب باشگاه لسترسیتی لغو شد و به تاریخ 11 ژانویه موکول شد اما روباه ها باز هم به دلیل داشتن موارد کرونایی، درخواست لغو و تعویق دیدار مقابل اورتون را کرده اند.

بسیاری از بازیکنان باشگاه لسترسیتی با مثبت شدن تست کرونا از رسیدن به بازی های لیگ برتر جا مانده اند. البته تعداد افراد مصدوم و افرادی که باشگاه را به خاطر حضور در جام ملت های آفریقا ترک کرده اند هم کم نبوده است. بدین ترتیب لیگ برتر انگلیس با درخواست جدید لسترسیتی مبنی بر لغو و تعویق بازی های این تیم موافقت کرده است اما همچنان زمان جدید برگزاری دیدار دو تیم اورتون و لسترسیتی مشخص نشده است.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved