ورزشی

  |  

دیدار دو تیم منچستریونایتد و برنتفورد در لیگ برتر انگلیس لغو شد !

در جدیدترین بازی های رقابت های لیگ برتر انگلیس، تقابل دو تیم منچستریونایتد و برنتفورد بر اثر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

در جریان هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، امشب (سه شنبه) دو تیم منچستریونایتد و برنتفورد باید به مصاف یکدیگر می رفتند اما به علت مثبت شدن تست کرونای برخی بازیکنان شیاطین سرخ و همچنین کادر فنی این باشگاه، تا اطلاع ثانوی این بازی لغو و به تعویق افتاده است.

این اتفاق زمانی رخ داد که در روز یکشنبه بازیکنان منچستریونایتد برای تمرین به زمین کرینگتون رفته بودند و با شرکت در تست های مربوط به ویروس کووید – 19، مشخص شد که بازیکنان و حتی برخی افراد در کادر فنی این تیم به ویروس کرونا مبتلا هستند. پس از مشخص شدن افراد بیمار، آنها به قرنطینه خانگی رفته اند و تا اطلاع ثانوی توانایی شرکت در بازی های این تیم را نخواهند داشت.

همچنین چندی پیش بود که 13 نفر از اعضای باشگاه تاتنهام اعم از بازیکنان و کادر فنی به ویروس کرونا مبتلا شده بودند. در پی این اتفاق هم تقابل میان تاتنهام و برایتون به تعویق افتاد.

احتمالا لیگ برتر انگلیس با یک موج جدید از ویروس کرونا همراه خواهد بود که سبب نگرانی سران این لیگ فوتبال نیز شده است چرا که اینگونه بازی های تمام لیگ تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved