ورزشی

  |  

دنی آلوز درصدد بازگشت به بارسلونا ؟

ظاهرا مدافع اسبق آبی اناری ها برای بازگشت دوباره به نوکمپ با مدیران باشگاه قرار ملاقاتی را ترتیب داده است.

دنی آلوز که اکنون به عنوان یک بازیکن آزاد در کشور اسپانیا به سر می برد، تصمیم دارد تا بار دیگر شانس خود را برای بازگشت به نوکمپ امتحان کند از این رو قرار ملاقاتی را در هفته آتی با سران باشگاه بارسلونا ترتیب داده است.

دنی آلوز 38 ساله که سابقه بازی در تیم های دیگری همچون پاری سن ژرمن و یوونتوس را نیز دارد، اخیرا صحبت هایی در رابطه با بازگشتش به کاتالان داشته و این موضوع را به گوش سران باشگاه و به ویژه خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا نیز رسانده است. از طرفی باشگاه بارسلونا هم برای ادامه همکاری با مدافع سابق خود مشتاق است اما به شرطی که در مذاکرات به توافق برسند.

در روزهای گذشته هم شاهد بازگشت ژاوی ارناندس به عنوان سرمربی جدید بارسلونا به این تیم بودیم که قطعا او نیز از بازگشت آلوز استقبال خواهد کرد چرا که در یک بازه زمانی با او هم تیمی بوده است. دنی آلوز در مدت حضورش در بارسلونا (2008-2016) این تیم را در کسب 23 جام گوناگون همراهی کرده است و همچنان به گفته خودش می تواند برای این تیم مفید واقع شود و در صورت نیاز، کمک حال این تیم باشد.

این بازیکن برزیلی در اندیشه پایان دادن دوران حرفه ای خود در بارسلونا است و البته سران باشگاه هم بر این باورند که او هنوز می تواند کمک خوبی برای این باشگاه باشد. 

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved