ورزشی

  |  

خولین آلوارس در رادار شیاطین سرخ !

باشگاه انگلیسی منچستریونایتد در تلاش است تا مهاجم آرژانتینی ریورپلاته را در اختیار بگیرد.

منچستریونایتد و سران باشگاه بر این عقیده هستند که خط حمله تیم نیازمند تقویت است. از همین رو می خواهند تا یک مهاجم جوان به تیم تحت هدایت رالف رانگنیک اضافه کنند. صحبت هایی با باشگاه ریورپلاته در زمان حضور اولگنار سولسشایر صورت گرفته و مدیران باشگاه منچستریونایتد تصمیم دارند تا خولین آلوارس 21 ساله را از ریورپلاته به خدمت بگیرند.

آلوارس جوان با درخششی که در تیم خودش داشته، نظر بسیاری از باشگاه های اروپایی نظیر بایرن مونیخ، یوونتوس و بارسلونا را به خودش جلب کرده و اکنون این منچستریونایتد است که اولین قدم برای جذب این مهاجم آرژانتینی را برداشته است.

در فصل جاری خولین آلوارس برای ریورپلاته در 21 بازی به میدان رفته و موفق شده تا 18 گل و 7 پاس گل را به نام خودش ثبت کند. آمار کلی این بازیکن در ریورپلاته در 90 بازی به 31 گل خلاصه می شود.

خولین آلوارس که از آکادمی تیم ریورپلاته فوتبال خودش را آغاز کرده، در سال 2018 وارد تیم اصلی این باشگاه شد. تاریخ اتمام قرارداد این بازیکن آرژانتینی، دسامبر 2022 می باشد و سران باشگاه ریورپلاته انتظار دارند تا مهاجم تیمشان را تا یک فصل دیگر در اختیار داشته باشند.

در پی شایعات جدایی ادینسون کاوانی از جمع شیاطین سرخ و پیوستنش به بارسلونا، دور از ذهن نیست که منچستریونایتد بخواهد جایگزینی برای مهاجم اروگوئه ای خودش پیدا کند. اکنون در بازار نقل و انتقالات، قیمت خولین آلوارس چیزی حدود 20 میلیون یورو در نظر گرفته شده است و باید دید که منچستریونایتد حاضر است تا چه مقدار برای این مهاجم 21 ساله هزینه کند.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved