ورزشی

  |  

خداحافظی ماریو مانژوکیچ از دنیای فوتبال !

مانژوکیچ که سابقه بازی برای تیم های اتلتیکومادرید، یوونتوس و بایرن مونیخ را داشت، سرانجام در تیم میلان کفش های فوتبالش را آویزان کرد.

مهاجم کروات اسبق تیم هایی همچون یوونتوس، بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید، فصل آخر خودش را در تیم میلان سپری کرد و در سن 35 سالگی رسما خداحافظی خودش را از مستطیل سبز اعلام کرد.

ماریو مانژوکیچ که در فصل آخر دوران بازی اش در تیم میلان بود، تا به امروز موفق به کسب چهار عنوان قهرمانی در لیگ های معتبر اروپا شده است و همچنین توانست با تیم بایرن مونیخ آلمان به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شناخته شود.

این مهاجم اهل کشور کرواسی با انتشار پستی در صفحه ی شخصی اش، بازنشست شدنش را اعلام کرد، این پست عکس کفش های فوتبالی مانژوکیچ در سن کم را نشان می دهد و متنی هم همراهش ارسال شده است : ماریو کوچولو، زمانی که این کفش های فوتبالی را به پا کردی نمی دانستی چه چیز هایی انتظارت را می کشد و قرار است چه چیزهایی را در دنیای فوتبال تجربه کنی.

تو موفق شدی در بزرگترین تیم ها، بزرگترین عنوان ها را بدست بیاوری و فرصت گلزنی داشتی، قطعا می توانی با افتخار به عنوان نماینده کشورت به خانه بازگردی چرا که در تاریخ فوتبال کشورت تاثیرگذار بودی.

اما حالا می دانی که زمان خداحافظی فرا رسیده است، فوتبال قسمتی از زندگی تو خواهد بود اما اکنون باید از فصل جدیدی در زندگی ات لذت ببری ماریو بزرگ !

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved