ورزشی

  |  

جدایی علیرضا جهانبخش به همراه 8 بازیکن دیگر از برایتون

خبر هایی در رابطه با خروج بازیکن ایرانی تیم فوتبال برایتون از این باشگاه به گوش می رسد.

تابستان سال 2018 بود که علیرضا جهانبخش با مبلغ 17 میلیون پوند به مدت 5 سال با تیم برایتون قرارداد بست تا پس از درخشش خود در لیگ هلند شانس بازی در لیگ جزیره را هم داشته باشد اما خب همه چیز آنطور که پیش بینی می شد پیش نرفت و با وجود گراهام پاتر جهانبخش جایی در ترکیب پیدا نکرد.

پیش تر که خبرهایی مبنی بر جدایی این بال ایرانی به گوش می رسید تا جایی بالا گرفت که حتی گفته شد آژاکس هم خواهان جذب این بازیکن ایرانی است اما در نهایت به گفته خود جهانبخش گراهام پاتر او را برای ماندن در تیم متقاعد کرد و قول بهتر شدن شرایط را به او داد. با این حال گویا اوضاع بروفق مراد این بازیکن پیش نرفت و تنها در 18 بازی گراهام پاتر او را به میدان فرستاد که خیلی کم به نظر می رسد اما باز هم با همین تعداد بازی علیرضا جهانبخش موفق به زدن 2 گل و 2 پاس گل شد.

جهانبخش از این اوضاع راضی نیست و بعید نیست که با دعوت به تیم ملی ایران تیم برایتون را ترک کند.

هرچند که خبرهای جدید حاکی از آن است که باشگاه برایتون لیست فروشی از 9 بازیکن خود در تابستان پیش رو را تهیه کرده و می خواهد به فروش بگذارد که نام علیرضا جهانبخش این بال ایرانی نیز به چشم می خورد هرچند که در زمان پیوستنش جزو خرید های گران قیمت این باشگاه محسوب می شد اما گراهام پاتر که به دنبال تقویت تیمش است باید برخی از بازیکنانش را برای فروش بگذارد تا بتواند بازیکنان مدنظرش را جذب کند. 

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved