ورزشی

  |  

جام لیبرتادورس برزیل را تیم پالمیراس بالای سر برد

فینال رقابت های جام لیبرتادورس میان دو تیم فلامنگو و پالمیراس برگزار شد و سبز سفید پوشان ایالت سائوپائولو عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به نام خود ثبت کردند.

در جریان فینال رقابت های جام باشگاه های آمریکای جنوبی (جام لیبرتادورس)، دو تیم برزیلی پالمیراس و فلامنگو به مصاف یکدیگر رفتند که نتیجه این دیدار 2 بر 1 به نفع پالمیراس به پایان رسید.

در این دیدار تیم پالمیراس توانست در دقیقه 5 بازی با گلزنی رافائل ویگا پیشتاز میدان شود. تیم فلامنگو نیز موفق شد تا در دقیقه 72 گل تساوی خود را توسط گابریل باربوسا به ثمر برساند. اما بخت با تیم فلامنگو یار نبود و درست در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه دوم بود که دروازه اش توسط دیورسون باز شد و بدین ترتیب تیم پالمیراس برای سومین بار توانست این دوره از رقابت ها را فتح کند و همچنین از عنوان قهرمانی اش نیز دفاع کرد. سبز سفید پوشان ایالت سائوپائولو در سالهای 1999 و 2020 قهرمان جام باشگاه های آمریکای جنوبی شده بودند.

پس از این رقابت ها اکنون پالمیراس باید تیمش را برای حضور در جام جهانی باشگاه ها حاضر کند. این دوره از رقابت ها نیز از اواخر ماه دسامبر آغاز خواهد شد. پالمیراس در این تورنمنت باید به مصاف قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته، یعنی چلسی برود.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved