ورزشی

  |  

جام جهانی 2022 احتمالا آخرین باری است که نیمار برای تیم ملی برزیل بازی می کند !

طبق صحبت های جدید ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، رقابت های جام جهانی بعدی آخرین دوره برای او در تیم ملی خواهد بود.

نیمار در اظهارات جدید خود گفت : نمی دانم که پس از رقابت های جام جهانی 2022 قطر از نظر روانی قدرت حضور در یک جام جهانی دیگر را دارم یا نه.

ستاره برزیلی تا به حال در دو دوره از این مسابقات موفق به کسب بزرگترین و پرافتخارترین جایزه فوتبال نشده است اما در پاییز سال آینده نیمار یکبار دیگر فرصت این را خواهد داشت تا بتواند با برزیل فاتح جام جهانی شود.

ستاره پاریس سن ژرمن اعتراف کرد که فوتبال بر روی جسم و روح او فشار زیادی وارد کرده و مطمئن نیست که بتواند در دوره بعدی جام جهانی که در سال 2026 به میزبانی آمریکا، کانادا و مکزیک می باشد، شرکت کند.

نیمار گفت : فکر نمی کنم قدرت روانی و جسمی ام آنقدر بالا باشد که یک دوره دیگه جام جهانی را حاضر شوم اما در مسابقات جام جهانی پیش رو تمام سعی ام را خواهم کرد تا بهترین عملکردم را ارائه دهم تا بتوانم به آرزوی دوران کودکی ام که قهرمانی در جام جهانی است برسم.

آخرین قهرمانی برای تیم ملی برزیل در سال 2002 حاصل شد و بعد از آن در دو دوره بعدی، برزیل در سال 2014 در مرحله نیمه نهای مغلوب آلمان و در سال 2018 در مرحله یک چهارم نهایی در مقابل بلژیک تن به شکست داد و از کسب جام ناکام ماند.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved