اقتصاد

  |  

ثروتمندترین مرد جهان اکنون ایلان ماسک می باشد !

طبق جدیترین اخبار دنیای اقتصاد، ایلان ماسک موفق شده تا با دارایی 200 میلیارد دلار از نفر اول جدول ثروتمندان یعنی جف بزوس، سبقت بگیرد و به پولدارترین فرد جهان تبدیل شود.

ایلان ماسک که به عنوان صاحب شرکت تسلا نیز شناخته می شود، اکنون توانسته مدیرعامل شرکت آمازون یعنی جف بزوس را کنار بزند و به ثروتمندترین فرد در جهان تبدیل شود چرا که ارزش سهام شرکت تسلا روز به روز در حال بالا رفتن است و همین به معنی ثروت بیشتر برای ماسک است. اکنون ثروت ایلان ماسک چیزی در حدود 200 میلیارد دلار تخمین زده شده است.

ارزش سهام های شرکت تسلا با افزایش 2.2 درصدی، برای چهارمین ماه متوالی است که روندی صعودی را در پیش گرفته است و اکنون میزان ارزش آن به 791.36 دلار نیز رسیده است که این ارقام نسبت به ماه فوریه سال گذشته به بالاترین حد خود رسیده است.

ایلان ماسک بخش عظیمی از ثروت خود را مدیون شرکت تسلا می باشد چرا که سرمایه بازار این شرکت چیزی در حدود 792 میلیارد دلار تخمین زده شده است. از طرفی شرکت اسپیس ایکس هم که تحت مالکیت ماسک است با ارزش سرمایه 74 میلیارد دلاری در بازار سرمایه وجود دارد.

ایلان ماسک درحال حاضر سومین نفر در جهان است که تواسنته به ثروتی 200 میلیارد دلاری دست پیدا کند و هم اکنون او پولدارترین فرد بر روی کره خاکی می باشد.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved