ورزشی

  |  

تعویض پابلو سارابیا با آنخل کورئا توسط پاری سن ژرمن ؟

تیم پاریسی قصد دارد تا مهاجم اسپانیایی خود را در قبال مهاجم تیم لاتزیو تعویض کند.

طبق اخبار بدست آمده گویا آنخل کورئا مهاجم آرژانتینی تیم لاتزیو قرار است تا به جمع پاریسی ها ملحق شود و از آن طرف هم باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد تا مهاجم اسپانیایی خود را به همراه 18 میلیون یورو به تیم ایتالیایی لاتزیو بدهد.

 

قبلا هم زمزمه هایی در رابطه با این تعویض و انتقال به گوش رسیده بود و اکنون می دانیم که پاری سن ژرمن برای جا به جایی پابلو سارابیا آمادگی دارد و از طرفی هم باشگاه لاتزیو تصمیم دارد تا مهاجم آرژانتینی خود را به فروش بگذارد. مذاکراتی که بین طرفین صورت گرفته گویا موفقیت آمیز بوده است و انتظار می رود تا چند روز آینده همه چیز به طور رسمی اعلام شود و شاهد این انتقالات باشیم.

 

سخنان سرمربی جدید لاتزیو یعنی مائوریتزیو ساری درباره ی این مهاجم آرژانتینی چنین بود : آنخل کورئا برای برنامه های تاکتیکی در تیم من جایی ندارد. با این تفاسیر مائوریسیو پوچتینو از به خدمت گرفتن این بازیکن استقبال می کند.

پابلو سارابیا مهاجم اسپانیایی و 29 ساله تیم پاری سن ژرمن در سال 2019 با قراردادی 18 میلیون یورویی وارد پاری سن ژرمن شد و با اینکه در 37 بازی شرکت داشته است تنها موفق شده که 7 گل و 4 پاس گل بدهد.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved