ورزشی

  |  

تصمیم باشگاه منچستریونایتد برای فعال کردن بند فسخ قرارداد مدافع جوان تیم سویا !

منچستریونایتد در خط دفاع خود دارای مشکلاتی است و در پی حل این مشکل می خواهد مدافع جوان تیم سویا را به خدمت بگیرد.

باشگاه منچستریونایتد که اخیرا با کسب نتایج بد و ضعیف خود نیاز به تقویت دارد، درصدد جذب نیرویی دفاعی قرار گرفته است.

تابستان و در پنجره نقل و انتقالاتی که گذشت، رافائل واران نیز به جمع شیاطین سرخ پیوست تا کمی خط دفاعی این تیم تقویت شود اما اکنون این مدافع فرانسوی نیز با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و از طرف دیگر هری مگوایر هم آنطور که انتظار می رفت، عمل نمی کند.

در تابستان امسال باشگاه چلسی تمایل خود را به جذب ژولز کنده، مدافع 22 ساله تیم سویا نشان داد و با پیشنهاد 42.5 میلیون پوندی خواستار جذب وی شد اما سویا این پیشنهاد را رد کرد. اما اکنون منچستریونایتد در اندیشه فعال کردن بند فسخ قرارداد این مدافع جوان در پنجره نقل و انتقالات زمستانه پیش رو است و سویا هم نگران است که یونایتد با پرداخت 69 میلیون پوند و فسخ قرارداد کنده، این مدافع را از دست بدهد.

ژولز کنده با 22 سال سن، تا سال 2024 به باشگاه سویا متعهد است اما از طرفی تیم تحت هدایت اولگنار سولسشایر وضعیت این مدافع فرانسوی را به دقت کنترل کرده و می خواهد با فعال کردن بند فسخ قرارداد، کنده را در اختیار بگیرد.

مدافع فرانسوی جوان سویا از سال 2019 به تیم پیوسته و حتی در تیم ملی فرانسه هم در پنج بازی شرکت داشته که توانسته عملکرد بسیار خوبی را از خودش به جا بگذارد تا جایی که بسیاری از باشگاه های اروپایی به دنبال جذب او هستند.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved