دانش

  |  

ترکیب این دو خوراکی سبب ایجاد کرم در معده می شود !

شاید مطلع نباشید اما خوردن تن ماهی به همراه تخم مرغ شاید به نظر لذیذ باشد اما این دو خوراکی در کنار هم می تواند سلامت شما را تهدید کند.

تن ماهی و تخم مرغ غذای خوشمزه و مغذی به نظر می رسد و شاید برخی افراد این غذا را در رژیم های غذایی خود گنجانده باشند و در طول هفته از آن استفاده کنند اما باید بدانید این دو خوراکی اگر با هم ترکیب شوند، بسیار خطرناک خواهد شد.

در تب سنتی نیز مصرف تخم مرغ به همراه لبنیات و گوشت نیز منع و گفته شده که این خوراکی ها چه به صورت دو به دو و یا هر سه باهم به هیچ وجه استفاده نشود.

اما به چه دلیل استفاده این خوراکی ها و به ویژه تن ماهی و تخم مرغ ممنوع اعلام شده ؟

در رابطه با تن ماهی و تخم مرغ باید بدانید که این دو خوراکی در ترکیب با یکدیگر، در معده سبب ایجاد کرم و یا عفونت هایی می کنند که در آینده می تواند خطرات ابتلا به بیماری هایی نظیر نقرس، رماتیسم، قولنج، بواسیر، پیوره و دندان درد را افزایش دهد.

جدا از این خوراکی ها، برخی مواد غذایی اگر با یکدیگر ترکیب شوند، ویژگی خنثی کردن خواص همدیگر را خواهند شد و طبیعتا مصرف این نوع خوراکی ها می تواند ضربه بزرگی به بدن وارد کند و از تامین ویتامین ها و یا املاح معدنی نیز جلوگیری می کند. از طرفی برخی خوراکی ها هم وجود دارند که اگر با یکدیگر ادغام شوند، ترکیبات سمی را در بدن به وجود می آورند و خوردن این مواد غذایی تنها راه ورود را برای میکروب ها هموار می سازد. مصرف بعضی از خوراکی ها هم در بدن کاملا بی فایده است چرا که آن غذا شاید اصلا جذب سیستم های مهم بدن نشود و تنها در خون رسوب کند. این اتفاق نیز می تواند سبب ایجاد اگزما و یا سوداها شود.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved