ورزشی

  |  

ترک اردوی تیم ملی فرانسه توسط پوگبا به دنبال مصدومیت اخیر

پس از آسیب دیدگی هافبک شیاطین سرخ در جریان تمرینات اردوی تیم ملی فرانسه، اکنون پوگبا نمی تواند در جمع خروس ها به ادامه رقابت های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 بپردازد.

تیم ملی فرانسه همچنان دو بازی دیگر را تا پایان مرحله انتخابی رقابت های جام جهانی 2022 پیش رو دارد اما با توجه به شرایط آسیب دیدگی پل پوگبا، این هافبک میانی از ادامه این رقابت ها ناکام خواهد ماند.

در جریان اولین جلسه تمرینی تیم ملی فرانسه که در روز گذشته برگزار شد تا بازیکنان خودشان را برای رقابت با تیم های قزاقستان و فنلاند آماده کنند، پل پوگبا با زدن یک شوت دچار مصدومیت از ناحیه کشاله ران شد و به ناچار زمین تمرین را نیز ترک کرد.

مصدومیت این هافبک 28 ساله به حدی جدی بود که زمان خارج کردن وی از زمین، سرمربی تیم ملی فرانسه یعنی دیدیه دشان نیز حضور داشت و پوگبا را تا بیرون زمین همراهی کرد. پس از انجام معاینات توسط کادر پزشکی این تیم، مشخص شد پل پوگبا قادر به همراهی تیم ملی اش در دو بازی پیش رو نیست و تحت نظر پزشکان باید اردوی تیم ملی فرانسه را نیز ترک کند و مورد معالجه قرار بگیرد.

بازی های بعدی شاگردان دشان در روز شنبه هفته آینده در مقابل قزاقستان آغاز خواهد شد و سه روز بعد از آن هم به مصاف فنلاند در هلسینکی خواهند رفت.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved