اقتصاد

  |  

بیت کوین و رسیدن به قله 50 هزار دلاری !

ارزش بزرگ ترین و اولین ارز دیجیتال جهان باز هم روندی صعودی را در پیش گرفته و اکنون بیت کوین با 4 درصد افزایش ارزش در روز های گذشته به 51524 دلار رسیده است.

ارز مجازی بیت کوین با استفاده از شرایط مثبت بازار های مالی برای گسترش سرمایه، اکنون به مرز 52 هزار دلار رسیده است که این رقم در طی دو هفته اخیر، بالاترین رقم ثبت شده برای این رمزارز می باشد.

تنها در چند روز گذشته شاهد افزایش ارزش بیت کوین تا حدود 4 درصد بوده ایم. اکنون ارزش هر سکه دیجیتالی بیت کوین به 51524 دلار می رسد و پشت سر آن ارز مجازی اتریم قرار دارد که به عنوان دومین ارز بزرگ در جهان، اکنون به 4100 دلار نیز رسیده است.

تحلیلگران بازار های ارز های دیجیتالی بر این باورند که ارزش بیت کوین در طول هفته های آتی باز هم روند صعودی را در پیش خواهد گرفت اما برخی کارشناسان نیز محدوده 53 الی 55 هزار دلاری را برای بیت کوین پیش بینی کرده اند.

این افزایش ارزش برای ارز های دیجیتالی در پی بالا رفتن میزان ریسک پذیری برای جمع آوری سرمایه در بازار های مالی اتفاق افتاده است.

بیت کوین با شروع سال میلادی جاری، فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته است، به طور مجموع این ارز 76 درصد رشد قیمت از ابتدای سال را تجربه کرده است.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved