اقتصاد

  |  

بیت کوین شیوه ی جدید پرداخت در آمازون !

شرکت آمازون نه تنها بیت کوین را یک شیوه ی پرداخت قبول کرده است بلکه در تلاش است تا یک ارز مجازی مختص خود راه اندازی کند.

قرار است که شرکت بزرگ تجارت الکترونیک یعنی آمازون تا اواخر سال 2021 شیوه ی پرداخت با بیت کوین را اجرایی کند و آن را به رسمیت بشناسد. همچنین این شرکت می خواهد برای ایجاد نقل و انتقالات بهتر و وسیع تر، زمینه ی دیگر ارزهای دیجیتالی را هم هموار سازد.

با این کار شرکت آمازون قسمتی مهم از مکانیسم آینده شرکت خود را متحول می کند، البته این تصمیمات به دقت و با موافقت تمام مدیران اجرایی این شرکت تجارت الکترونیک گرفته شده است.

همچنین این شرکت بزرگ علاوه بر قبول کردن ارزهای دیجیتالی به عنوان یک روش پرداخت، می خواهد تا اواخر سال 2022 ارز مجازی مختص به خودش را هم ایجاد کند. از همین رو این شرکت اطلاعیه هایی را برای جذب متخصصان در زمینه ی بلاک چین، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی و توسعه استراتژی رمز ارزها منتشر کرده است.

البته این اولین مورد استخدامی آمازون در رابطه با ارزهای دیجیتالی نیست چرا که در ماه فوریه هم به دنبال جذب مهندسان فنی برای توسعه پلتفرم های جدید برای پرداخت های دیجیتالی بود.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved