اقتصاد

  |  

بیت کوین در سال نو میلادی با کاهش قیمت مواجه شده است !

محبوب ترین و بزرگ ترین رمزارز جهان در روز های آغازین سال نو میلادی هم به کاهش قیمت خود ادامه داده و اکنون در کانال 46 هزار دلار قرار گرفته است.

سال میلادی 2021 با تمام فراز و نشیب هایش برای ارز دیجیتالی بیت کوین به اتمام رسید. بیت کوین سال گذشته را با نواساناتی در بازه 60 هزار دلار الی 30 هزار دلار سپری کرد و حتی موفق شد با رسیدن به بالاترین رقم خود، رکوردی 69 هزار دلاری از خودش به جا بگذارد.

با اینکه اولین ارز مجازی جهان در سال 2021 میلادی در حدود 60 درصد رشد ارزش را تجربه کرد اما در پایان سال و در روز های آخر سال گذشته این ارز به کانال زیر 50 هزار دلار (47 هزار دلار) رسید.

بیت کوین همچنان روند نزولی خودش را حفظ کرده و سال نو میلادی را نیز با کاهش 1 درصدی ارزش آغاز کرده است. بیت کوین در آخرین معاملات خود در ساعت 10:00 روز دوشنبه به وقت گرینویچ، 46.890 دلار معامله شده است.

بسیاری از افراد و تحلیلگران بازار ارز های دیجیتال بر این باور بودند که با آغاز سال 2022، شاهد افزایش ارزش سکه بیت کوین تا کانال 100 هزار دلاری خواهیم بود اما تا به این لحظه نه تنها این رمزارز رشد قیمتی نداشته بلکه کاهش روز افزون را در پیش گرفته است. با این حال برخی افراد اعتقاد دارند که بیت کوین می تواند به عنوان یک سرمایه امن و جدید در بازار های جهانی حکمرانی کند.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved