اقتصاد

  |  

بیت کوین با کاهش قیمت مواجه شد !

با وجود اینکه خیلی از کارشناسان ارزهای دیجیتالی بر این باورند که بیت کوین تا پایان سال جاری به رقم 100 هزار دلار می رسد اما این ارز محبوب مجازی در روز جمعه با کاهشی 0.4 درصدی مواجه شد و به مرز 47900 دلار رسید.

در هفته ای که گذشت، در پی عوامل زیست محیطی نگران کننده ناشی از استخراج ارزهای مجازی و بی ثباتی های مکرر بازار این ارزها، بیت کوین روندی نزولی را در پیش گرفت.

برخی از افراد و کارشناسانان اقتصادی باور دارند که بیت کوین تا پایان سال جاری به مرز 100 هزار دلار می رسد اما در حال حاضر ارز مجازی شماره یک، حتی موفق نشده از مرز 50 هزار دلار بگذرد و در روز جمعه هم با 0.4 درصد کاهش دیگر همراه بوده که قیمت آن را به 47900 دلار رسانده است.

قیمت دومین ارز مجازی دنیا یعنی اتریم هم با 2.6 درصد کاهش به 3524 دلار رسیده است.

این شرایط درست زمانی پیش آمد که بیت کوین در ماه گذشته از مرز 50 هزار دلار عبور کرد اما زمانی که خبر قانونی شدن این ارز در کشور السالوادور به بیرون درز کرد، شروع امیدوار کننده ای برای ارزهای مجازی رقم نزد چرا که با اعتراض گسترده ی شهروندان و همچنین مشکلات فناوری همراه بود. درست زمانی که احساس می شد قیمت ارزهای دیجیتالی بالاتر هم برود، پس از رسمی شدن آنها در کشور السالوادور و همچنین قوانین سختگیرانه کشورهای چین و انگلستان در مقابل ارز های مجازی، این روند صعودی را کمی متوقف کرد.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved