ورزشی

  |  

بهترین بازیکن و سرمربی ماه اکتبر در لیگ برتر انگلیس مشخص شد

در ماه اکتبر سال جاری در لیگ برتر انگلیس، محمد صلاح (مهاجم لیورپول) موفق شد تا عنوان بهترین بازیکن ماه را از آن خود کند و از طرف دیگر توماس توخل (سرمربی چلسی) نیز به عنوان بهترین سرمربی ماه نام گرفت.

براساس اعلام رسمی از جانب لیگ برتر انگلیس، مهاجم مصری قرمز پوشان مرسی ساید یعنی محمد صلاح با به ثمر رساندن 5 گل و همچنین 4 پاس گل در ماه اکتبر بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس نام گرفت. سه گل از پنج گل ذکر شده را به صورت هت تریک در مقابل تیم منچستریونایتد به ثمر رساند و باعث شد تا تیم لیورپول با نتیجه 5 بر 0 شیاطین سرخ را در هم بکوبد.

همچنین صلاح موفق به کسب جایزه بهترین گل در این ماه هم نیز شد. محمد صلاح در بازی مقابل منچسترسیتی که با نتیجه 2 بر 2 به تساوی رسید، با دریبل کردن 4 بازیکن از تیم منچسترسیتی موفق شد در زاویه ای بسته دروازه ادرسون را باز کند که یکی از زیباترین گل های این ماه در لیگ برتر انگلیس نام گرفت. البته در یک بازی دیگر هم مقابل تیم واتفورد با انجام یک حرکت انفرادی، گلی زیبا نیز به ثمر رساند.

اما برسیم به عنوان بهترین سرمربی ماه اکتبر که توسط لیگ برتر انگلیس انتخاب شده است، سرمربی آلمانی آبی پوشان چلسی موفق شد تا این عنوان را از آن خود کند. شاگردان توخل 48 ساله در ماه اکتبر، در 4 بازی خود در مقابل تیم های ساوتهمپتون، برنتفورد، نوریچ سیتی و نیوکاسل به پیروزی رسیدند و همین آمار کافی بود تا توماس توخل دیگر رقبای خود یعنی یورگن کلوپ (سرمربی لیورپول)، دیوید مویس (سرمربی وستهام) و میکل آرتتا (سرمربی آرسنال) را پشت سر بگذارد و به عنوان برترین سرمربی ماه لیگ برتر انتخاب شود.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved