اقتصاد

  |  

به علت کمبود کمک هزینه برای سوخت برخی از کارخانجات ها در انگلستان تعطیل شدند !

با توجه به اینکه قیمت گاز در انگستان به صورت عمده با افزایش 400 درصدی مواجه شده است، بسیاری از کارخانه های صنایع پرمصرف این کشور نظیر تولید کنندگان شیشه، سرامیک، فولاد و کاغذ در شرف بسته شدن قرار گرفتند.

در سال میلادی 2021 قاره اروپا با کمبود انرژی مواجه شده و گاز طبیعی یکی از این منابع انرژی بوده و به علت ذخیره های کم و تقاضاهای زیاد از جانب آسیا، اتحادیه اروپا و کشور های دیگر در این قاره با افزایش 400 درصدی قیمت عمده فروشی گاز طبیعی مواجه شدند.

همچنین در انگلستان برخی از کارخانجات های صنایع پرمصرف نظیر کارخانه فولاد، سرامیک، کاغذ و شیشه به دلیل افزایش قیمت گاز، ممکن است اگر دولت انگلیس اقدامی را در این باره انجام ندهد، با تعطیلی رو به رو شوند.

سران این کارخانه ها درباره این موضوع ابراز نگرانی کردند و هشدار دادند که اگر این رویه ادامه پیدا کند، تولیدات در این صنایع با توقف مواجه می شوند و امکان دارد این توقف در تولید روز به روز بیشتر و طولانی تر شود.

مدت زیادی ست که کشور انگلستان با کمبود در زنجیره عرضه دست و پنجه نرم می کند و همچنان بحران کمبود کارگر بعد از خارج شدن انگلستان از اتحادیه اروپا ادامه دارد. همه گیری ویروس کرونا هم این بحران را بیش از پیش مورد توجه قرار داده است. درحال حاضر فشار بروی چرخه عرضه در انگلستان، اقلامی مانند گوشت و آب معدنی تا سوخت و انرژی های مصرفی را شامل می شود.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved