ورزشی

  |  

باشگاه یوونتوس بالاخره با پائولو دیبالا به توافق رسید !

مهاجم آرژانتینی و بانوی پیر بعد از کشمکش های فراوان بالاخره با یکدیگر به توافق رسیدند و قرارداد جدید را عقد کردند.

پس از جدایی کریستیانو رونالدو از جمع راه راه پوشان تورین، سران باشگاه یوونتوس بیشتر از قبل در ناحیه خط حمله شان احساس خطر کردند و مصمم شدند تا قرارداد مهاجم آرژانتینی خود را تمدید کنند. اکنون براساس خبرهای جدید متوجه شدیم که یوونتوس با مدیر برنامه های دیبالا به توافق رسیدند و مذاکراتشان نتیجه بخش بوده است.

طبق گزارشات بدست آمده جزئیات جدید قرارداد دیبالا شامل حقوقی 8 میلیون یورویی در طول سال می باشد که علاوه بر آن 2 میلیون هم به صورت پاداش دریافت خواهد کرد. مهاجم 27 ساله بانوی پیر آماده امضای قرارداد جدید خود است و می خواهد تا 4 سال دیگر خودش را به یوونتوس متعهد کند.

این توافقات در حالی به نتیجه رسید که مدیر برنامه های دیبالا یعنی خورخه آنتون نزدیک به یک ماه را صرف مذاکره با مدیران باشگاه یوونتوس کرد. قرارداد وی به صورت کامل و با جزئیات دقیق باید به دست وکیل دیبالا برسد و بعد از تایید از طرف وی این قرارداد به صورت رسمی نهایی خواهد شد.

در صورت نهایی شدن این قرارداد، دیبالا می تواند مدت حضورش در یوونتوس را تا یک دهه افزایش دهد. چندی پیش شایعات ضد و نقیض درباره پیوستن پائولو دیبالا به تیم هایی همچون منچستریونایتد، تاتنهام، اینتر و حتی پاری سن ژرمن مطرح شده بود که ظاهرا این انتقالات رخ نخواهد داد.

دیبالا 27 ساله از سال 2015 به یوونتوس آمد و تا به امروز در 260 بازی برای تورینی ها به میدان رفته است و موفق به زدن 103 گل نیز شده است.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved