ورزشی

  |  

باشگاه چلسی در نظر دارد لورنزو اینسینیه را در اختیار بگیرد

مدتی است که وینگر تیم ناپولی نظر باشگاه چلسی را به خود جلب کرده و اکنون این بازیکن ایتالیایی زیر ذره بین این باشگاه انگلیسی قرار گرفته است.

لورنزو اینسینیه، بال ایتالیایی تیم ناپولی در پایان فصل جاری مدت زمان قراردادش به پایان می رسد. باشگاه ایتالیایی برای نگه داشتن بازیکن خود سریعا اقدام کرده و برای تمدید قراردادش، به او پیشنهاد جدیدی داده اما در قرارداد جدید اینسینیه، کاهش حقوق نیز دیده می شود. به عبارتی دیگر این بال ایتالیایی تنها در صورت موافقت با کاهش دستمزد خود می تواند در ناپولی بماند.

در این میان، باشگاه انگلیسی چلسی نیز برای جذب این بازیکن 30 ساله فکر هایی در سر دارد چرا که او را کاملا تحت نظر داشته و مشتاق است تا اینسینیه را در تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد در اختیار بگیرد. براساس گزارشات بدست آمده از بازار های نقل و انتقالات، ارزش کنونی و تقریبی لورنزو اینسینیه در ترنسفر مارکت برابر با 48 میلیون یورو می باشد.

وینگر ایتالیایی از سال 2010 به طور رسمی به تیم اصلی باشگاه ناپولی منتقل شد و تا قبل از آن هم به مدت 4 سال در تیم های پایه این باشگاه مشغول بازی کردن بود. آمار کلی این بازیکن در ناپولی به 411 بازی در کنار 114 گل و 89 پاس گل  خلاصه می شود.

در فصل جاری نیز اینسینیه با 14 بازی برای ناپولی موفق به زدن 5 گل و دادن 4 پاس گل شده است.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved