ورزشی

  |  

بازگشت کریستن اریسکن به میلان با شرط تایید پزشکان !

در رقابت های یورو 2020 بود که هافبک دانمارکی تیم اینتر دچار ایست قلبی شد که حادثه ای ناگوار را رقم زد و او را خانه نشین کرد، حال با تایید پزشکان اریسکن دوباره به میادین بازمی گردد.

پس از جریانی که در یورو 2020 برای کریستن اریسکن پیش آمد، اکنون این هافبک دانمارکی پس از دو ماه دوری از فوتبال، در روز سه شنبه به شهر میلان برگشته است.

در لیگ ایتالیا قانونی وجود دارد که اجازه نمی دهد بازیکنانی که دچار مشکلات قلبی هستند و در بدنشان از دستگاه های تنظیم کننده ریتم ضربان قلب استفاده می کنند، فوتبال بازی کنند.

اما کریستن اریسکن با وجود اینکه به اینتر بازگشته است همچنان حق حضور در تمرینات تیمی و یا شرکت در مسابقات را ندارد چرا که باید اول دید که آن دستگاه اگر برداشته شود خطری او را تهدید نمی کند و نیاز به تایید پزشکان دارد.

اگر به هر دلیلی پزشکان این تاییدیه را برای برداشتن دستگاه داخل بدن اریسکن به او ندهند، او مجبور است سری آ را ترک کند و به لیگ هایی مانند لیگ برتر انگلیس و یا لیگ هلند برود چرا که در این لیگ ها قانونی در رابطه با منع استفاده از دستگاه تنظیم کننده ریتم ضربان قلب وجود ندارد.

اما اگر پزشکان تایید کنند که این هافبک دانمارکی بدون استفاده از این دستگاه هم می تواند ادامه دهد، اینتر او را در تیم نگه خواهد داشت و حتی حاضر است تا 6 الی 8 ماه برای به ثبات رسیدن وضعیت وی صبر کند.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved