ورزشی

  |  

بازگشت مشکل دستگاه گوارش لیونل مسی !

برنده هفتیمن توپ طلا و ستاره تیم پاری سن ژرمن پس از برگزاری مراسم اهدای جوایز برترین های سال 2021 در دنیای فوتبال، دچار اختلالاتی در سیستم گوارش خود شده است.

ستاره آرژانتینی تیم پاری سن ژرمن مدت طولانی است که با مشکل سیستم گوارش خود دسته و پنجه نرم می کند و هر از گاهی این مشکل او را می رنجاند. اکنون برنده جایزه توپ طلا سال 2021 باز هم به این مشکل دچار شده است.

برگزاری مراسم نشریه فرانس فوتبال دوشنبه شب انجام شد و در طی این مراسم بزرگ، لیونل مسی برای بار هفتم موفق به دریافت جایزه توپ طلا و عنوان برترین بازیکن سال 2021 شد اما درست 24 ساعت بعد از این مراسم بود که این ستاره آرژانتینی دچار مشکل گوارشی شد.

مسی در طی سالیان اخیر در تیم بارسلونا و حتی در تیم ملی آرژانتین هم با این مشکل رو به رو شده بود. اکنون براساس گزارشات، مسی به علت وجود همین مشکل نتوانست به تمرینات تیم اش برای آمادگی در مقابل نیس در روز سه شنبه برسد به همین دلیل احتمال می رود لیونل مسی در ترکیب پاری سن ژرمن مقابل تیم نیس حضور پیدا نکند.

با این حال برخی رسانه های ورزشی و منابع خبری ادعا می کنند که مسی با وجود حاضر نشدن در تمرینات باز هم در ترکیب اصلی در مقابل تیم نیس به میدان خواهد رفت.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved