جامعه

  |  

بازگشت محدودیت های ناشی از ویروس کرونا به قاره اروپا !

پس از بهبود وضعیت شیوع ویروس کرونا در اروپا، اکنون باز هم شاهد بازگشت برخی کشورهای اروپایی به وضعیت قرمز در شرایط کرونایی هستیم.

شیوع دوباره ویروس کووید-19 و شرایط بحرانی در قاره اروپا این بار حتی از زمان اولین شیوع این ویروس هم، وضعیتی به مراتب بدتر را نشان می دهد.

براساس گزارشات بدست آمده، کشور اتریش هم اکنون در اوج این وضعیت بحرانی قرار گرفته و طبق آمار ها در روز بالغ بر 11 هزار نفر به این ویروس مبتلا می شوند. این امر سبب شده تا دولت این کشور به فکر تعطیلی و برگرداندن محدودیت های شرایط کرونایی باشد.

دولت کشور اتریش در روز گذشته اعلام کرد تا تمام افرادی که بالای 12 سال سن دارند و واکسینه نشده اند، به استثنای انجام کار های ضروری (خرید اغذیه و مواد مورد نیاز) به هیچ عنوان حق خروج از منازل را نخواهند داشت و باید خود را قرنطینه کنند.

هرچند که تنها اتریش به این وضعیت دچار نشده و کشورهای اروپای غربی مانند آلمان و هلند نیز در ماه اکتبر سال جاری، گزارش هایی مبنی بر افزایش آمار مبتلایان را نیز داشته اند. تنها نکته مثبت این آمار و ارقام این است که کشور هایی نظیر آلمان، اتریش و هلند موفق شده اند تا تقریبا 70 درصد جمعیت خود را واکسینه کنند. از طرف دیگر کشوری مانند نروژ تقریبا 75 درصد جمعیتش را واکسینه کرده است.

در حال حاضر نگرانی برای موج جدید کرونا در اروپا با سرد شدن هوا و افزایش دورهمی های خانوادگی در شروع فصل تعطیلات کریسمس، بیش از پیش احساس می شود.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved